فقط یک راه برای رسیدن به لیگ های بالا وجود ندارد. در حال حاضر میلیون ها کاربر در حال انجام بازی کلش اف کلنز هستند. ده ها استراتژی حمله از میلیون ها بازیکن در سراسر جهان در حال برنامه ریزی است. هر کسی می تواند با خرید جم به راحتی به این دستاورد (رساندن کاپ خود به لیگ champion) برسد اما بدون داشتن جم راه دشواری در پیش است. یک استراتژی هوشمندانه برای حمله و دفاع از مزرعه خود انتخاب کنید.


نکاتی برای دستیابی به غنائم بی نهایت:

 

1- ابتدا باید به اندازه ظرفیت سربازخانه خود، سرباز بسازید. سرباز بیشتری اطمینان بیشتری برای موفقیت شما می دهد.

 

2- سعی کنید تا آنجا که می توانید سربازخانه خود را اپگرید کنید. ما برای بدست آوردن کاپ تلاش می کنیم پس تا جایی که می توانید بهترین نیروهای خود را به میدان جنگ بیاورید. برای دستیابی به سرباز های قدرتمند مانند اژدها، پکا و… نیاز به محل ذخیره سازی الکسیر بیشتری دارید. فقط حواستان باشد که محل ذخیره سازی الکسیر را در امن ترین مکان قرار دهید به طوریکه مهاجمان به سختی به آن دسترسی پیدا کنند.

 

3- آزماشگاه (Laboratory ) و کارخانه اسپل (Spell Factory) را فراموش نکنید، آن ها خیلی مهم و کاربردی هستند. همیشه نیروهای خود را اپگرید کنید تا قدرت بیشتری برای مبارزه داشته باشند. از اسپول ها نیز می توانید در مواقع حساس و به صورت هوشمندانه استفاده کنید، اسپول ها می توانند شما را به میدان جنگ برگردانند!

 

4- داشتن حداکثر ساختمان های دفاعی از اهمیت زیادی برخورد دار نیست مخصوصا اگر شما تان حال 10 نباشید و برج Infernos نداشته باشید. چرا که تقریبا تمام مزرعه ها از لیگ Master III به بعد دارای تان حال 10 هستند و در واقع شما نمی توانید در برابر حملات آن ها دوام بیاورید!

 

5- غنائم خود را جمع کنید و آن ها را برای سرباز های خود خرج کنید.

 

6- مبارزات بخش single player را انجام ندهید چرا که با پیروزی در این مبارزات شما کاپ کسب نمی کنید. این جنگ ها زمانی خوب هستند که شما به غنائم محدود نیاز دارید.

 

7- آیا محل های ذخیره سازی شما پر هستند؟ تنها در صورتی آن ها را آپگرید کنید که محل های ذخیره سازی شما پر شده باشند.

 

8- نیم ساعت بازی نکنید و نیم ساعت استراحت! چرا که به این شکل هرگز نمیتوانید به لیگ بی نهایت برسید! قطعا بعد از هر حمله ممکن است که با انتقام از طرف مقابل رو به رو شوید و مزرعه شما مورد حمله قرار گیرد. پس سعی کنید همیشه آنلاین باشید و اجازه حمله به آن ها ندهید.

 

9- اگر مطمعن نیستید که می توانید در جنگ پیروز شوید قبل از اینکه دکمه Next را بزنید تصمیم خود را بگیرید، چرا که هزینه جستجو ارزان نیست.

 

10- کلن کستل خود را تا اخر اپگرید کنید تا بتوانید نیروهای کمکی بیشتری به جنگ ببرید.

 

11- قرار دادن تان حال دور از منطقه خود باعث می شود کهبازیکن برای تخریب کل مزرعه شما تقریب نشود و به یک ستازه بسنده کند. توجه کنید که تان حال خود را در مکانی دور از منطقه خود بگذارید و تله یا اسلحه پنهان اطراف آن نگذارید چرا که باعث می شود بازیکن با پدیدار شدن تله ها و سلاح های پنهان عصبانی شده و به تخریب کل مزرعه بپدازد.

 

همچنین اگر تان حال شما بیرون از دیوار ها نباشد بازیکن حمله کننده نیروهای بیشتری برای تخریب تان حال می فرستد و حتی بعد از تخریب تان حال او سعی در بدست آوردن منابع و تخریب دیگر مناطق می کند.

 

12- قهرمانان بازی در دفاع و حمله بسیار کمک می کنند. اگر می توانید آن را ارتقا دهید.

 

13- از الماس ها برای افزایش سرعت سربازخانه و یا منابع استفاده کنید. البته در زمان های مناسب و هوشمندانه استفاده نمایید.

 

14- یافتن یک کلن فعال که به صورت متوالی جنگ می گذارد. ورود به یک کلن فعال و شرکت در وارها منبع کسب غنائم بسیاری خوبی برای شما است که می توانید از آن استفاده کنید.

 

15-سعی کنید در جنگ ها دو یا سه ستاره کسب کنید. همچنین بهتر است غنائم نیز دریافت کنید تا بتوانید مقدار الکسیری که برای سربازان خود مصرف کردید دوباره برگردد.

16- سعی کنید از کسانی که به شما حمله می کنند انتقام بگیرید (با انتخاب گزینه revenge)! حتی اگر فقط یک ستاره کسب کنید.