کاربران دستگاه های iOS در بازی کلش آف کلنز می توانند با استفاده از گیفت کارت های itunes و Redeem کردن آن ها در apple id خود , به راحتی جم های درون بازی را خریداری کنند.

اما برخی از کاربران پس از خرید جم از بازی با مشکلی مواجه می شوند که مبلغ مورد نیاز برای خرید الماس ها از حساب آن ها کم شده اما Gem به بازی آن ها اضافه نشده است.

برای رفع این مشکل به دو روش می توان عمل کرد

روش اول :

شما می توانیید با وارد شدن به اپل آی دی خود از طریق نرم افزار iTunes روی کامپیوتر درخواست اضافه شدن جم ها را بدهید.

ابتدا درون برنامه وارد apple id خود شوید.

سپس از طریق انتهای صفحه روی کلمه Account کلیک کنید.

سپس در صفحه باز شده در قسمت Purchase History روی گزینه See All کلیک کنید.

در صفحه باز شده لیست خرید های شما از itunes نمایش داده می شود.

کافیست روی فلش کوچک سمت چپ اپ ها کلیک کنید و سپس گزینه Report Problem را انتخاب کنید.

به طور معمول چند ساعت بعد از انجام این کار اپل جم های شما را به بازی باز می گرداند.

اگراز این طریق نیز نتوانستید جم ها را دریافت کنید از روش دوم استفاده کنید.

روش ۲ :

کافیست یک ایمیل با متن زیر به همراه ایمیل apple id خود به آدرس پشتیبانی اپل بفرستید تا به درخواست شما رسیدگی شود.

آدرس ایمیل پشتیبانی : itunesstoresupport@apple.com

متن ارسالی :

Hello,i have some problems with the gems that I bought for ” Clash Of Clans “. But the gems have not been added to my account.

would you please check my problem?

thanks