با سلام

متاسفانه چندی است که برخی از افراد ادعای هک بازی کلش آف کلنز را دارند و ممکن است به شما آدرسهایی را معرفی کنند تا از طریق آنها جم یا گیفت کارت رایگان به دست آورید . یکی از مهم ترین این سایتها در واقع نوعی اسپمر و هکر اطلاعات شخصی شماست سایت زیرمیباشد که قسمتی از آن مخدوش شده است :

http://www.AWSurve********


این سایت به شدت در همه سایتها تبلیغ شده است . به هیچ عنوان این آدرس را دنبال نکنید و فریب این گونه تبلیغات را نخورید.

در ضمن اینگونه سایتها اینباکس ایمیل شما را پر از ایمیل هرز میکنند.

از طرف دیگر برخی افراد هستند که ممکن است با وعده های جم رایگان یا گیفت کارت رایگان اطلاعات جیمیل و یا بازی شما را دریافت کنند و وقتی اطلاعات را به آنها بدهید متوجه میشوید که تمامی ادعاهای آنها دروغ بوده و شما اکانت جیمیل و بازی خود را نیز از دست داده اید.

دقت کنید هیچ گونه برنامه یا اپلیکشن و یا فایلی را تحت عنوان هک بازی کلش آف کلنز روی گوشیهای خود نریزید . با اندکی تفکر درمیابید که کلش آف کلنز یک بازی آنلاین است نه یه بازی آفلاین که بتوانید آن را هک کنید و هرگونه اطلاعات بازی شما روی سرورهای آنلاین بازی ذخیره میشود و شما نمیتوانید چیزی را تغییر دهید . از طرف دیگر هرگونه عملیات مخرب و هک بلافاصله در داخل بازی ریپورت میشود و منجر به رفع باگهای احتمالی بازی و حتی بن شدن شما خواهد شد.

متاسفانه برخی افراد سودجو به محض اینکه چیزی محبوبیتی پیدا میکند اقدام به سوءاستفاده میکنند و به اصطلاح “شورش را در می آورند”!

باز هم تاکید میکنم هک بازی آنلاین به هیچ عنوان وجود ندارد و به هیچ عنوان فریب ادعاهای دروغین برخی سایتها و افراد را نخورید.